من و تو....
 
هک شد
ایـــــــــن وبـلـاگـــــــــــــــ هـــــک شـــــد
 
یک شنبه 4 / 1 / 1391برچسب:, :: 10:27 AM ::  نويسنده : هکر

 منم ترک تو هم ترک    اینم یه درد مشترک     من غصه دار تو غصه دار      پس واسه چی بیاد بهار     تو بی چراغ من بی چراغ     کی بگیره از ما سراغ      منم غریب تو هم غریب     عشقا چی بود یعنی فریب     تو حادثه من حادثه       پس کی به ابرا برسه       من بارونی تو بارونی       پس کجا رفت مهربونی        من بی پناه تو بی پناه       کافیه امشب نور ماه       من بی وفا تو بی وفا       چی کار کنه با ما خدا       من بی فروغ تو بی فروغ       بازم بهم بگیم دروغ     من بی جواب تو بی جواب    معنیش چیه این جزسراب      من قشنگی تو قشنگی      کاشکی نمی گذشت بچگی    منم گله تو هم گله     اخه کی داره حوصله        من انتظار تو انتظار      من باریدم تو هم ببار    من چشم خیس تو چشم خیس       برام یه چیزی بنویس      منم زلال تو هم زلال       چی کم داریم ما دوتا بال      من اولی تو اولی       چه قدر قشنگ و مخملی       من دربه در تو در به در      میای با هم بریم سفر؟   من اعتقاد تو اعتقاد       عشقوچرا دادیم به باد؟       من دیوونه تو دیوونه       پس کی میگی نمی مونه....      من نا امید تو نا امید        از من تو نبود بعید     من شبنمی تو شبنمی      ما مثل هم شدیم کمی.....     من بی صدا تو بی صدا      پس چی شد اون همه دعا       من پر غم تو پر غم    جون خودت خسته شدم    من بیگناه تو بیگناه     یعنی همش بود اشتباه       من خستگی تو خستگی      معنیش چیه این زندگی      من پر درد تو پر درد     پائیز واسه چی میشه زرد      منم رها تو هم رها      فقط بگو بریم کجا؟؟؟     منم محال تو هم محال       چی بود دوست دارم خیال؟        من که بدم تو که بدی     ببخش نه بد حرف میزنم   باشه بدم تو که گلی     معجزه ای تحملی    من که اسیر تو که اسیر      کی ما رو کرده ناگزیر؟؟؟!!!     من سرحرف تو سر حرف     تقصیر ماست غیبت برف      من بی نشون تو بی نشون      جایی داریم جزاسمون؟      من پر راز تو پر راز      اما نداریم اعتراض     من پر شور تو پر نور      چرا نریم یه جای دور؟؟؟؟      من فاجعه تو فاجعه     چی کار کنیم با شایعه؟     من اتفاق تو اتفاق     به قدری جرمی اشتیاق     من التماس توعطریاس     راسته که دنیا دسته ماست     من اخرین تو اولین    واسه تو بس نیس نازنین؟؟؟    من شاعرم تو عابری    نرو کجا میخوای بری؟    من یه کتاب تویه کتاب      کاش نکشیم اینقدر عذاب     من خاطره تو خاطره   بمون تا یادمون نره     منم که تو,توهم که من      پس زیر وعده هات نزن        من ارزو تو ارزو      پس ارزو کن و بگو.......

 


درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Hurt Love و آدرس pm4.3000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 41609
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1