خدایا...
 
هک شد
ایـــــــــن وبـلـاگـــــــــــــــ هـــــک شـــــد
 
جمعه 16 / 1 / 1391برچسب:, :: 5:9 PM ::  نويسنده : هکر

 

خدایا سرده این پایین از اون بالا تماشا کن

 

اگه میشه فقط گاهی بیا دست منو گرم کن

 

خدایا سرده این پایین ببین دستام می لرزه

 

دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمی ارزه

 

تو اون بالا من این پایین دوتاییمون چرا تنها

 

اگه لیلی دلش گیره بگو مجنون چرا تنها؟؟؟

 

بگو گاهی که دلتنگم از اون بالا تو می بینی

 

بگو گاهی که غمگینم تو هم دلتنگ و غمگینی

 

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست

 

خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست

 

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیره چشماته!!!

 

یه عمره یادمون رفته زمین داره مکافاته

 

فراموشم شده گاهی که این پایین چه ها کردم

 

که روزی باید از این جا پیش تو برگردم

 

خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن

 

شنیدم گرم اغوشت اگه میشه منم جا کن



درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Hurt Love و آدرس pm4.3000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 41604
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1