تنهایی....!!!!
 
هک شد
ایـــــــــن وبـلـاگـــــــــــــــ هـــــک شـــــد
 
جمعه 16 / 1 / 1391برچسب:, :: 3:51 PM ::  نويسنده : هکر

 

من این تنهای رو ترجیح میدم به احساس که بنیادش عذابه

 

به اون دلشوره های هر شب هر روز

 

به اون عشقی که ذاتش خرابه من تنهایی بدون تو شکستم

 

ولی از پا نیافتادم هنوزم......

 

ترحم حالمو بهتر نمیکرد دلم میخواست تنهایی بسوزم

 

تمام زندگیمو داده بودم به چشمایی

 

که مال من نبودن شب های خاطره اشک های من بود که

 

با عشقت ترانه می سرودن

 

غم تنهایی رو تنها کشیدم به دوش خستهی احساس سردم

 

دلم می خواست اون لحظه بمیرم

 

ولی هرگز به عشقت بر نگردم من احساس خوشه عشقو

 

سپردم به دست باد و بارون های حسرت

 

یه روزباید جدا میشد دل من از این عشقی که بود اسمش

 

عادت من این تنهایی رو ترجیح میدم

 

به عشق تو که حکم مرگو داره به احساس دروغین نگاهی

 

که سرده ولی صد رنگ داره

 

من این تنهایی رو ترجیح میدم



درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Hurt Love و آدرس pm4.3000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 41602
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1